Seminarie Voka: Duurzaam - what’s in a name?
Duurzame slaap, duurzaam personeelsbeleid, duurzame toestellen; qué? Ga voorbij de slogan en leer hoe u de term 'duurzaamheid' correct gebruikt zodat uw boodschap juist wordt begrepen.
Duurzaamheid is een term die met het Brundtlandrapport in 1987 voor het eerst gedefinieerd werd en sindsdien steeds meer ingang heeft gevonden in menig reclameslogan. Er is intussen een proliferatie aan interpretaties, opleidingen, marketingslogans,... aan het ontstaan. Maar waar draait het nu écht om en hoe maakt u van 'duurzaam ondernemen' meer dan alleen een buzzword? Dat maakt Evelyne Van Cleven, duurzaamheidsexperte bij Sustenuto, duidelijk in deze hands-on opleiding.
Programma
Op het einde van deze opleiding;
- Kent duurzaamheid geen geheimen meer voor u.
- Heeft u meer grip op duurzaamheid als term en hoe die wel én net niet in te zetten binnen uw eigen onderneming
- Gaat u naar huis met een aantal praktische handvaten waar u meteen mee aan de slag kan.
Inschrijven voor dit seminarie kan via deze link. Voor meer info kunt u terecht bij Sarah Spenninck.
Doelgroep
Dit seminarie is uitermate geschikt voor milieucoördinatoren, MVO/ CSR-managers, preventie-adviseurs, marketingverantwoordelijken en andere personen die betrokken zijn bij de interne en externe implementatie van duurzaamheid in de onderneming.