Binnen het Europees TRIPOD II projet worden 2 workshops georganiseerd, voor bedrijven die hun klantgerichtheid willen optimaliseren.

Is je onderneming gericht op je klanten?

In deze workshop zal je verschillende nieuwe concepten aangeleerd krijgen op basis van praktische voorbeelden en oefeningen om je te helpen je aanbod klantgerichter te maken. Hier leer je hoe je projecten kunnen innoveren door een gerichte ontwerpaanpak en hoe je het ontwerpproces van een product en/of dienst kanr richten op je gebruiker.

Deze workshop gaat door op 11 mei 2017 van 9u – 17u in Kortrijk.

Voor meer informatie:

https://evenium.net/ng/person/event/website.jsf?loc=nl&eventId=tripod-training2017-02&page=tickets&justSubmit=false&cid=16242

Ken jij je klant?

Wil je je gebruiker beter leren kennen en beter kunnen begrijpen? Heb je voldoende zicht op zijn aandachtspunten en noden?

Geef jezelf de mogelijkheid om een grotere meerwaarde te creëren voor de gebruiker en voor het financiële aspect van je bedrijf.

Op 18 mei wordt er een workshop in Rijsel georganiseerd waarin je een waaier aan technieken aangeleerd krijgt om innovatiever en succesvoller om te gaan met je business.

Raadpleeg onderstaande link voor meer informatie:

https://evenium.net/ng/person/event/website.jsf?loc=nl&eventId=tripod-training2017-03&page=tickets&justSubmit=false&cid=16210