Starten als zelfstandig designer, productontwerper, (binnenhuis)architect,... is geen evidentie. Je hebt een goed idee, een goed product, maar hoe gaat het avontuur verder? Hoe je idee vermarkten? Hoe zie je de toekomst en wat is je strategie? Hoe financier je jouw zaak en hoe maak je ze rendabel? Hoe bepaal je de prijs van je producten of diensten? Hoe breng je ze op de markt? Hoe zorg je ervoor dat je ervan kan leven?

Op 2 juli komen ontwerper Michael Verheyden en architecten Kelly Hendriks & Bruno Despierre hun ondernemersverhaal vertellen. Zij vertellen je over hun ervaringen, van een het veroveren van een nieuwe markt tot de aanwerving van een eerste medewerker.

Heb je zin in een avond vol inspirerende verhalen onder gelijkgestemden? Schrijf je dan snel in! Mail naar creatives@voka.be

READY. SET. GET INSPIRED!

Donderdag 2 juli 2015

17u45 Welkom
18u00 Kelly Hendriks & Bruno Despierre, founders B-ILD architecten (www.b-ild.com ) 18u30 Michaël Verheyden, Michael Verheyden (www.michaelverheyden.com )
19u00 Q&A - Cocktails by Bar Jules & Midnight Swim dj-set (http://www.midnightswim.be/ )

Bar Jules, Parkhotel, Stationsplein 2, Kortrijk
Deelnemen is gratis, na inschrijving via creatives@voka.be

Voor meer informatie kan je terecht bij projectcoördinator Benedikte Tryhou op 056 26 14 01 of benedikte.tryhou@voka.be

KELLY HENDRIKS & BRUNO DESPIERRE

Bruno en Kelly ontmoetten elkaar tijdens hun studies architectuur aan Sint-Lucas in Gent. Samen startten ze B-ILD in 2009. Vanuit hun kantoor in Brussel werken ze aan heel uiteenlopende projecten, van de bar van reclamebureau Famous en de winkel van Le Fabuleux Marcel
de Bruxelles tot privéwoningen en interieurarchitectuur. Hun ‘Bunker Pavilion’ haalde vorig jaar de ‘top 10 houses’ van magazine Dezeen.

MICHAEL VERHEYDEN

Michael Verheyden richtte in 2002 zijn eigen bedrijf op met lederen handtassen en andere accessoires. Een paar jaar geleden maakte hij de switch naar een interieurcollectie. Zijn home collection stond al in de gerenommeerde uitgaves Monocle, Wallpaper, Port en The New York Times. Eén van zijn grootste uitdagingen is de zoektocht naar de juiste balans tussen het commerciële en het artistieke.

Bekijk de uitnodiging hier.

Bijlagen: